zondag 21 juni 2009

Zondag 21 juni 2009

De zomer is begonnen. Kon mijn humeur maar zonnig zijn. Het wil niet echt lukken. 162 dagen zijn verstreken sinds ik het achterstallig onderhoud bij De Alliantie heb aangemeld. Sinds de jaarlijkse controle van PIOn, waarbij opnieuw is nagegaan wat er allemaal niet deugde in en aan het huis, zijn er 39 dagen verstreken.

Met de glasschade die ik op 12 mei bij de wijkmeester heb gemeld, zit ik nu al 41 dagen. We hebben een glasverzekering, dus waarom er ook op dit punt niets mag gebeuren, blijft onduidelijk. De gebroken ruitjes van de box, minstens 97 dagen oud, blijven ook onaangeroerd.

Tot slot: tien dagen nadat
technisch buro Klomp beloofde met De Alliantie te zullen bespreken wat er nou moest gebeuren met het steeds terugkerende probleem met de combiketel, ben ik er nog niet over teruggebeld.

Over geen van al deze openstaande klachten heb ik nog een goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten