donderdag 11 juni 2009

Donderdag 11 juni 2009

Technisch buro Klomp belt terug en wil weten hoe het zit met mijn niet-opgeloste probleem. Ik leg alles braaf uit. De reactie bestaat er vooral uit dat de monteurs van technisch buro Klomp wel degelijk gekwalificeerde lui zijn die hun vak verstaan. Tja, dat mag zo zijn, maar wat heb ik daaraan als de combiketel een half uur na de reparatie weer kaduuk gaat? Al waren die vaklui God zelf, een kapotte ketel blijft een kapotte ketel.

Technisch buro Klomp komt niet verder dan de toezegging dat ze over de kwestie zullen vergaderen, contact zullen opnemen met De Alliantie en dan een beslissing zouden nemen. Ondertussen blijf ik dus met die wrakke combiketel zitten. Of ze dat wel beseffen?

Ik word trouwens ook argwanend als iemand zegt een probleem met De Alliantie te zullen bespreken om naar een oplossing te zoeken. Dit kan niet anders dan uitdraaien op pappen en nathouden. Ik ken De Alliantie inmiddels door en door.

1 opmerking:

  1. Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Misschien is deze site wat voor je: http://www.cvketel-weetjes.nl/informatie/garantie/cv-ketel-garantie.html
    Sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen