dinsdag 2 juni 2009

Dinsdag 2 juni 2009

Het is al meer dan twintig dagen geleden dat een vertegenwoordiger van PIOn (Preventieve Inspectie en Onderhoudsbeurt) langskwam om te inventariseren wat er zoal aan klachten was blijven liggen. Hij zou mij een kopie van de hele waslijst sturen en een naam doorgeven van degenen die alles bij mij in orde zouden maken. Geen taal of teken heb ik nog van hem gehoord. Ook De Alliantie houdt zich stil. Eigenlijk verbaast het mij niet meer.

Over hoe het nu verder moet met de glasschade aan mijn voordeur, tast ik ook nog in het duister. De wijkmeester, bij wie ik op 12 mei de schade had doorgegeven, had dan wel meteen een aannemer ingeschakeld, maar vervolgens is er toch weer niets gebeurd. Wat zou nu weer het probleem kunnen zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten