woensdag 10 juni 2009

Woensdag 10 juni 2009

En ja hoor, alweer weigert de combiketel te doen wat hij moet doen. Weer bellen en weer verplicht thuisblijven om te wachten op een monteur van technisch buro Klomp.

Deze keer komt de monteur gewoon de afspraak na. Wat een meevaller. Maar wat een afknapper: ook hij wil niet horen wat er nu precies aan de hand is met combiketel, douche of radiatoren. Je zou zeggen dat als een probleem zo lang doorettert, het kennelijk niet een-twee-drie te verhelpen is en dat dus elk snippertje informatie, ook van een leek, nuttig kan zijn. Maar zijn nurksheid en arrogantie maken duidelijk dat hij daar niets van moet weten. Laat maar, denk ik al snel.

En ook deze monteur sluit zijn werkzaamheden af met de opmerking dat alles nu weer in orde is. Ik hou m’n hart vast. Dit heb ik al zo vaak gehoord, maar steeds blijkt het tegendeel. Dertig minuten nadat de monteur vertrokken is, werkt de ketel al niet meer.

Deze keer bel ik De Alliantie om te melden dat ik er hard over nadenk om een organisatie als de Consumentenbond of een programma als Radar of Kassa te interesseren voor het eindeloze verhaal van de niet en half opgeloste klachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten