woensdag 14 oktober 2009

Woensdag 14 oktober 2009

Een medewerkster van technisch buro Klomp belt en verzoekt me om mee te werken aan een enquête. Wat een uitgelezen kans om in duidelijke taal te kunnen zeggen wat ik van het geleverde werk tot nu toe vind! Haar eerste vraag gaat over mijn ervaringen met de laatste keer dat er iemand van Klomp is langsgekomen. Naar waarheid antwoord ik dat de lui van Klomp mij slechts konden zeggen dat ze niet wisten wat er nu eigenlijk met mijn combiketel mis kon zijn. Ze waren dus onverrichter zake weer vertrokken. Blijkbaar is dat niet het gewenste antwoord, want de enquêtrice bedankt me voor het gesprek en hangt op. Wauw, wat een flitsend korte enquête was dat. Of had ze er geen trek in dat de beerput die ik zou opentrekken, onderdeel zou worden van de onderzoeksresultaten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten