vrijdag 16 oktober 2009

Vrijdag 16 oktober 2009

De herrie van de cv-ketel blijft maar doorgaan. Een doodsreutel van een apparaat dat maar niet sterven wil. Ik bel technisch buro Klomp maar weer ‘ns op en zeg ze dat ik helaas de curieuze geluiden niet heb kunnen opnemen, maar dat ik wel foto’s heb van wat er zoal op het display van mijn ketel is verschenen. Er zou iemand komen. Maar na een paar minuten word ik alweer opgebeld. Bij Klomp zijn ze erachter gekomen dat er al eens een monteur bij mij is langs geweest. Deze had niks kunnen vinden, dus nou mag er niet nog ’n keer iemand op pad gestuurd worden. Ik moet de zaak maar bij De Alliantie neerleggen. Maar wat zou De Alliantie in hemelsnaam aan mijn ketel met kuren kunnen doen?

Wellicht kan ik
technisch buro Klomp nog vermurwen als ik niet alleen met beelden kom, maar met opnameapparatuur ook het geluid heb vastgelegd.

Hieronder enkele foto’s die ik heb genomen. Wanneer de ketel stennis schopt, springt hij naar andere standen. Misschien weet iemand raad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten