maandag 26 oktober 2009

Maandag 26 oktober 2009

De toezichthouder die maandag 19 oktober zou bellen, heeft niet meer van zich laten horen. En dus wend ik mij opnieuw tot Eigenwijks. Ze zijn daar niet verbaasd te horen dat De Alliantie z’n afspraken niet is nagekomen, maar het lijkt ze toch een goed idee om een nieuwe afspraak te maken. Helaas, dat blijkt niet mogelijk. De toezichthouder is voor een maand op vakantie gegaan en niemand anders kan haar werk overnemen. Een bekend euvel bij De Alliantie.

De mensen van Eigenwijks slagen er na een lang gesprek toch in om een andere medewerker van De Alliantie aan de lijn te krijgen. Volgende week zal een aannemer mij bellen om het slot van de deur naar mijn zolderberging te vervangen (want zoals ik al eerder zei, wist De Alliantie van geen enkele zolderberging een sleutel te leveren). Over de combiketel wordt niet gerept. Niet dat het veel uitmaakt. Van heel die afspraak zal naar alle waarschijnlijkheid toch niks terechtkomen. Dit kastje-naar-de-muurbeleid van De Alliantie is waarschijnlijk een beproefde methode om huurders te ontmoedigen. Vroeg of laat zullen ze dan de strijd wel staken, moet de gedachte zijn.

Dan hebben ze aan mij de verkeerde. Ik ga door tot alle gebreken aan het huis tot het verleden behoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten