vrijdag 8 januari 2010

Vrijdag 8 januari 2010

Woningcorporaties de Alliantie-vertegenwoordiger die ik had ontmoet op een bijeenkomst van het Planteam, tref ik vandaag ook in de Villa aan, een gebouw waar wijkactiviteiten plaatsvinden. Hij zegt dat het om onverklaarbare redenen maar niet lukt om de toezichthouder van De Woningcorporaties de Alliantie te bereiken. Niet in persoon, niet per e-mail, niet per telefoon. Als zelfs mensen van Woningcorporaties de Alliantie onvindbaar voor elkaar blijven, dan moet het voor huurders helemaal een kluif zijn. Vind je ’t gek dat mijn problemen maar blijven doorzeuren?, vraag ik hem. En wat een heerlijke baan moet dat zijn. Je kunt meer dan een maand verdwijnen zonder dat het iemand opvalt. Als ik er niet was geweest, had de toezichthouder nog veel langer onopgemerkt kunnen blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten