vrijdag 4 september 2009

Vrijdag 4 september 2009

Sinds ik de laatste keer met technisch buro Klomp had gebeld, zijn er bijna drie maanden verstreken. In die periode viel natuurlijk de zomervakantie, maar toch mag je verwachten dat de mensen van Klomp dat overleg met De Alliantie dat ze op 11 juni hadden aangekondigd, nu eindelijk gevoerd hebben, zodat ze mij nu kunnen melden hoe het verder moet met mijn nog altijd gebrekkig werkende combiketel.

Maar nee, bij
technisch buro Klomp weet men niets meer van de toezegging dat zij samen met De Alliantie aan een oplossing zouden werken en vervolgens mij daarover zouden opbellen. Ze hebben alleen een rapport gemaakt van de bevindingen van de diverse Klomp- monteurs die bij mij de afgelopen tijd zijn langs geweest. Wat ikzelf bij die gelegenheden heb ingebracht, werd niet genoteerd. Het resultaat is dus een eenzijdig verhaal. Ertegen ingaan heeft weinig zin. Wat op papier staat is heilig.

Natuurlijk, ik kan dwars tegen alles in luidkeels mijn beklag gaan doen. Veel zal het niet helpen, dat weet ik. En dus maak ik maar weer braaf een nieuwe afspraak. Een monteur zal op woensdag 9 september tussen 15.00 uur en 17.00 uur langskomen om naar mijn problematische ketel te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten